Ben buse yaşım 19 geçenlerde okulda başıma gelen bir hikayeyi anlatıcam sizlere,ben kız meslek
lisesinde okuyorum okuldaki erkek sayısı çok düşük yok denecek kadar az,
neyse yine herzamanki gibi ilk tenefüs kantine çay almaya gittim kantinci erhan abi bana cok
yakın davranıyodu o gün çay benden olsun filan dedi,çayı içerken yanıma geldi sohbet filan ettik
erhan abi’de 24 yaşında filan uzun boylu yakışıklı biri okuldaki tüm kızların gözü kalmıştır hep.
çayımızı içtik sohbet ettik biraz ben sınıfa cıktım o gün tekrar inmeye fırsatım olmadı aşşağıya
ertesi gün okuldayım yine sınıfta kızlarla oturuyoruz bi arkadaşım geldi erhan abi seni sordu
dedi,şaşırdım bi yandanda kızdım aslında indim aşşağıya hemen yanına gittim, noldu dedim
beni soruyomussun arkadaşıma, bişey yok dün bidaha göremedim seni bugunde göremeyince merak ettim
filan dedi,gözlerinin içi ışıldıyodu bana olan duygularını anlamıştım ve nasıl tepki verceğimi
bilmiyordum. Benden kaç yaş büyük olmasına rağmen çok beğeniyordum onu merak etme beni ben iyyim
dedim çıktım yukarı. O gün akşam telefonuma mesaj geldi Naber diye, aradım açmadı. daha sonra
o beni aradı açtım nasılsın buse tanıdın mı beni dedi,yok dedim ama çok tanıdıktı sesi.
sonra sen beni nasıl tanımazsın ya diye sesini yükseltti ben erhan erhan dedi, ne biliyim dedim
daha önce telefonda mı konuştuk sanki ben öyle deyince güldü,noldu dedim telefonumu kimden aldın
sen boşver kimden aldığımı seninle bişey konuşcam dedi, söyle bakalım dedim ne diyeceğini tahmin ediyorum

Buse ben gözlerimi senden alamıyorum aklım hep sende dedi, ben hafif gülümsedim çok şaşırdım dedim
halbuki biliyorum zaten böyle bi durum olduğunu bende sana karşı boş değilim dedim bunu der demez,
annem kapıyı tıklattı suratına kapattım telefonu hemen,sonra beni utandıda kapattı sanmış salak :)

O gece mesajlastık geceye kadar ertesi gün hafta sonuydu Pazartesi olduğunda okula koşa koşa gittim
ilk defa beni bekliyordu, beni görünce çay koydu saat erkendi çok az kişi vardı okulda çok heycanlandım
oturduk çay içtik elimi tuttu orda çaktırmadan çok hoşlandım.Sanırım Aşık olmuştum 1 hafta olmuştu
sürekli aklımda erhan abi vardı. Her gece mesajlasıyoduk bi haftasonu bana seks içerikli mesajlar atmaya
başladı, ben fazla ilgilenmedim ama böyle şeyleri çok merak ediyordum. benimle birlikde olmak istediğini
söylüyordu seni çok mutlu ederim cok zevk alırsın filan demeye başladı.
o gün daha fazla konusmadık ama amım sulanmıştı hemen ve canım gerçekten istiyordu.

Pazar günü gecesi mesajlaşıyoruz yine ben açtım konuyu, ona durumumu anlattım çok sulanıyor sürekli
ıslanıyo seni düşündüğümde dedim senin ilacın bende dedi inan bana çok mutlu ederim seni diyodu,
bi kaç saat böyle mesajlastık sonra iyice ilerledi muhabbet, benimkini yalarmısın dedi biraz düşündüm
daha önce hiç yapmamıştım bilmem yalarım heralde dedim güldüm,oda güldü.
kucağımda zıplamak istermisin diyodu bana,o sıcak sıcak amını yalarım diyodu sürekli ve beni iyice
çileden çıkarıyodu, içime girmesini çok istiyordum.



Pazartesi günü okula geldim sabah erkenden yine muhabbet ettik utanıyordum ben,utancak bişey yok dedi
ikimizde mutlu olabiliriz dedi eliyle yavaş yavas bacaklarımı okşuyordu,dudaklarına yapışasım vardı.

2. Dersteyiz hoca sınıfta kapı çaldı okul nöbetcisi kız geldi ve hocam müdür yardımcısı buseyi çağırıyo
dedi. ben çok korktum hiç bişeye karışmam okulda çıktım sınıftan, nöbetci erhan abi çağırıyo seni
en alt katta dedi kızdım böyle yaptıklarına ama artık sınıftan çıkmıştım indim yanına, en alt katta
2 sınıf var çok tenha yani,yanına gittim bana söylediği ilk şey buse seni deli gibi istiyorum bişeyler yapmamız lazım
dedi. okulda böyle şeyler konuşmak istemiyorum dedim kızdım,gel benimle dedi elimden tuttu aşşağı
indiriyodu beni en alt kat kazan dairesi içeriye kimse girmez zaten çok gürültülü bi yer.
Ben korka korka oraya indim en aşşa indik kazan dairesine girdik çok ses vardı, kulağıma yanaştı
amını yalamak istiyorum dedi ve eliyle eteğimi kaldırarak amıma dokundu yavaşca ben çok garip oldum
yine çok ıslanmıştı amım, kendimi serbest bıraktım dudaklarımdan öpmeye başladı deli gibi sevişiyorduk
gömleğimin düğmelerini açtı tek tek gögüslerimi çıkardı gömlekden,koca gögüslü seni dedi yalamaya başladı
göğüslerimden çok azmıştım,becer beni diye inliyodum kazan dairesinde noldu kız sana söyledigim kadar varmış
demi dedi,evet çok mutluyum dedim, gömlegimi komple çıkardı üstümde hiç bişey kalmadı altımda.
kilotlu çorap ve eteğim vardı beni çevirdi duvara koy ellerini dedi ayağa kaldırdı,domal hafiften dedi
domaldım yavaşca eteğimi yavaşca indirdi, kilotlu çorabımı indirdi yavasca bacaklarımı yalayarak
sarı tangamı indirdi daha sonra yavaşca, tamamen soymuştu beni çırıl çıplak karşısında domalmıştım
amımı yalamaya başladı yalama seslerini duyuyordum amımdan su boşalıyodu yeter artık dedim hadi gir içime
daha duur dedi e ne oldu dedim,gel bakalım dedi çevirdi kendine doğru beni, diz çök önümde dedi
yalattırcaktı bana anlamıştım,diz çöktüm canım çok istiyordu çok azmıştım,hemen pantolununu indirdim
hayatımda o kadar büyük yarrak görmemiştim çok kalın ve uzundu bu ne ya dedim ben bunu nasıl alıcam içime
merak etme alıcaksın dedi,önce biraz dilimle dokundum üzerine dilimi gezdirdim daha sonra başladım yalamaya
hızlı hızlı köpek gibi yalıyodum ve cok zevk alıyodum,erhan abi artık zevkten patlıyacaktı kaldırdı beni
ayağa ellerimi dayadım duvarı önüne domaldım amım nar gibi açılmıştı önünde biraz daha yaladı amımı
daha sonra göt deliğimi yaladı ıslattı iyice,arkama dayanı yarrağını yavasca itekliyodu,ben acıyoo
diye inledikce o daha ileri itekliyodu, tam yeter yapma diyecektim birden bi kökledi o koca yarağı komple
içimde hissettim zaten etraf karanlıktı iyice gözüm karardı, çok canım acıyodu o şekilde biraz bekletik
kulağıma yaklaşıp seni sike sike öldürecem bugun diyodu,korkutuğumu söyledim birazdan geçer korkun dedi
başladı pompalamaya vurdukça şap şap ses geliyodu götümün deliği iyice açılmıştı ve biraz kanadı
çıkarıp çıkarıp sokuyodu ben inlemeye başladım içerisi zaten çok gürültülü ‘aaah hadi aşkım sonuna kadar sok’
diye bağırmaya başladım. o yarağı içimde hissetmek çok güzeldi amıma değdiriyodu sürekli ama kız olduğum için
vermiyordum önden.10dakika boyunca götümden beni bağırttıra bağırttıra sikti kucağında deli gibi zıpladım.
tam boşalcağı zaman zorla ağzıma soktu yarağını boşaldı hepsini yutmuştum, pislik seni dedim :)
ben üstümü giyiniyodum yavastan oda sigara yakmıştı, bende içiyordum bi yandan.

tam o arada bi tıkırtı duyduk kafamı çevirdim nöbetci arkadaş biz oraya girdiğimizden beri
bizi izliyomuş geldi yanımıza siz nabıyonuz dedi,yaptığınız herşeyi gördüm dedi sizi şikayet edersem
ne olur biliyonuz mu dedi. ben korkudan ağlıyacaktım nerdeyse ne diyosun dedi erhan abi.
benide sikeceksin dedi, erhan abi şaşırdı ve güldü tamam gel bakalım dedi. kız zaten bizi izlerken
çılgına dönmüş azmış deli gibi saldırdı erhan abiye,bende sesimi çıkaramıyorum birine şikayet ederse
ne olur diye.Nöbetci kızın kilotlu çorabını yırttı onuda domalttı onu götten degil amından sikti
şap şap şap amından 10dakika boyunca sikti,bende azdım yine nöbetci kızın göğüslerini emiyordum,
erhan abi yarrağını kızın amından çıkarıp ağzıma soktu başladım yalamaya kızı amından tekrar sikmeye başladı
yere yattı kız üzerine çıktı koca götüyle o koca yarağın üstüne oturdu inleye inleye zıpladı.
bende istiyorum dedim erhan abiyle bizim pozisyonu aldık ellerimi dayadım duvara açtım bacaklarımı
domaldım önünde becer beni aşkım diye bağırdım,arkamdan girdi yine ilk seferde acıdı daha sonra geçti
nöbetci kızda göğüslerin benimkilerden çok büyük diyodu göğüslerimide ona yalatmaya başladım.
erhan abi 1 saat içinde 2mizide orda fena şekilde sikti yarağa doyamıyorduk.

Sınıfa çıkmadım bi daha kantinde oturduk, öğle arasında erhan abi kantini ordada çocuğa bırakıp
bizi evine götürdü, saat 4’e kadar 3 kere daha boşaldı erhan abi. evinde çıplak dolanıyorduk
artık alışmıştım, duşa giriyorduk birlikde 3 kişi erhan abi 2mizide yarağa doyuruyordu..

Daha çok hikayemiz var böyle erhan abi ablamıda sikti bi kaç gün sonra onuda yazıcam sizlere merak etmeyin :)
İstanbuldayım beni becermek isteyen güvenilir erkekler arasın beni muah